Αρχική Πρωτοσέλιδα world News Google News BBC Reuters CNN Mega Antenna SKAI Alpha Star EΡΤ

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Κακλαμάνης: Εγώ έκοψα την είσοδο στον δεύτερο γύρο της Χρυσής Αυγής.



Ο ανεξάρτητος βουλευτής Νικήτας Κακλαμάνης, μίλησε στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, με αφορμή το εκλογικό αποτέλεσμα στον Δήμο της Αθήνας.
«Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα έφτανα μέχρι την κάλπη. Εξεπλάγην από τους 206 Αθηναίους και Αθηναίες που υπέστησαν πάρα πολλά και αυτοί και δεν έφυγαν από τον συνδυασμό», σχολίασε αρχικά ο κ. Κακλαμάνης και συνέχισε:
 «Ένα μεγάλο κομμάτι αυτού του ποσοστού, δυστυχώς θα ψήφιζε Χρυσή Αυγή ,που θα έμπαινε στον δεύτερο γύρο. Αυτός που έβλαψε τη Χρυσή Αυγή, ήμουν εγώ. Δεν φοβήθηκα να κοντραριστώ στα ίσια μαζί τους. Είναι ένα ποσοστό το οποίο το πήραμε κάτω από αντίξοες συνθήκες. Είναι ένα μασίφ κομμάτι το οποίο πολλοί θα θελήσουν μελλοντικά να το έχουν πλάι τους», πρόσθεσε, και κακώς το πιστώνουν στην Νέα Δημοκρατία
«Δεν θα πάρω θέση στην νέα εκλογική μάχη. Όσοι πιστεύουν ότι είναι τσοπάνηδες που καθοδηγούν πρόβατα είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Η ΝΔ πήρε τον κ. Καμίνη γιατί αυτός ήταν ο αρχικός στόχος και επειδή εγώ δεν υποχώρησα στη μη υποψηφιότητά μου, μη αποδεχόμενος τα όποια ανταλλάγματα. Κατά πόσο ευνοεί αυτή η ξεκάθαρη δήλωση, πρωί πρωί, του κ. Κεδίκογλου, δεν είμαι σίγουρος», ξεκαθάρισε ο κ. Κακλαμάνης.
«Εγώ θα συνεχίσω την παρουσία μου στη Βουλή. Δεν θα είμαι ούτε ναι σε όλα, ούτε όχι σε όλα. Δεν έχω κάνει καμία κουβέντα συνεργασίας. Εγώ θα ξεκινήσω μια προσπάθεια ανασυγκρότησης της κεντροδεξιάς», είπε ο κ. Κακλαμάνης σχετικά με την προσωπική του παρουσία και συνέχισε:
«Δεν φταίνε τα ονόματα των κομμάτων ούτε τα σύμβολά τους. Φταίμε εμείς που είμαστε μέσα στο κόμμα. Δεν πας να αλλάξεις αυτά τα πράγματα. Άκουσα για την Ελιά της κεντροδεξιάς. Αυτά είναι πράγματα που θα συντείνουν στο ανάποδο».





4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΣΟΥ ΡΕ ΝΙΚΗΤΑ . ΤΙ ΦΡΟΥΤΑ ΒΓΑΖΕΙ Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ..??

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΝΟΥΔΟΥ! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΗΣΥΧΑ ΗΣΥΧΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΩΣ ΝΕΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Μωρη φουλα ετσι ξηγιεσαι?Βγες εξω και κυκλοφορα ψωλοαρπαχτρα .Αλλα κραγμενη δεν εισαι ,που να το βρεις το ηθος.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΟΡΜΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΡΩΣΩΠΙΚΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙΣ ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΤΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ ΣΟΥ, ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΑΡΟΥΛΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΛΙΓΩΤΕΡΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΝΑΡΕΔΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...